woensdag 20 april 2011

Evaluatie Josien

In mijn motivatie gaf ik al aan dat er zoveel aspecten in Up zitten die je in eerste instantie niet ziet. Het heeft me echt verbaasd dat de makers van de film zoveel vooronderzoek hebben gedaan voordat het definitieve script gemaakt hadden. Ik ben ook echt op een andere manier naar de film gaan kijken en denk dat ik dat ook wel bij volgende (animatie)films ga doen.
Ik heb veel geleerd van het inhoudelijke onderzoek, zeker ook van de bevindingen van de andere groepsleden, heb deze dan ook met plezier gelezen.
Het maken van de praktijklessen was een uitdaging voor me. Van tevoren heb ik gebrainstormd over de lessen. Vervolgens hebben we met de groep besproken hoe de praktijklessen er ongeveer uit moesten zien. Twee van de drie praktijklessen heb ik daarna uitgewerkt en ik ben er redelijk tevreden over. Het heeft me wel wat moeite gekost maar de uitkomst is volgens mij goed te gebruiken in de praktijk.
Als ik voor de klas sta ben ik ook van plan om animatiefilms te gebruiken voor mijn lessen.
Slotconclusie: dit was een leuke, leerzame opdracht die wel heel veel tijd heeft gekost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten