woensdag 6 april 2011

Motivatie Richard

Ten eerste wil ik vertellen dat deze opdracht mij erg leuk lijkt. Het maken van lessen naar aanleiding van animatiefilms is nieuw voor mij. Normaal gebruik ik wel verhalen of prentenboeken, maar het gebruik van een animatiefilm kan leerlingen (ook uit de bovenbouw) natuurlijk ook enorm motiveren.
Ik ben zelf enorm visueel ingesteld. Dit komt ook vaak terug in mijn lessen. Mijn lessen ondersteun ik met beeldmateriaal of echte materialen om naast de theorie ook iets aan de leerlingen te kunnen laten zien. Ik hoop door het maken van deze opdracht ook animatiefilms bij mijn lessen te kunnen gebruiken als toekomstig leerkracht.
Verder hoop ik, door het werken aan deze opdracht, mijn kennis te vergroten. In deze opdracht gaan we op een andere manier naar films kijken. We gaan o.a. kijken naar de beeldaspecten in de film en andere dimensies die in de film zijn verwerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten